Czech Badminton

Rebranding Českého badmintonového svazu zdaleka neznamenal pouze tvorbu nového loga. Potřebovali jsme vytvořit silnou identitu, která do světa vyšle signál, že se český badminton profesionalizuje a drží krok se světovou špičkou.

Komunikační strategie a branding
Vizuální identita
Design tiskovin
Brožura s pravidly badmintonuHráč badmintonu s tričkem Czech Badminton

Nové jméno a komunikační strategie

‚‚Hledali jsme identitu, která bude trochu drzá, hravá a dynamická – stejně jako badminton. Dalším cílem bylo, abychom zaujali stávající a především potenciální nové hráče badmintonu. To se povedlo a mám z toho obrovskou radost,” říká Petr Koukal, předseda svazu Českého badmintonu.

Design brožuryLahev s logem Českého badmintonu

Vizuální styl

Nechtěli jsme používat notoricky známé státní symboly, jakými jsou lev a vlajka. Za hlavní motiv jsme zvolili charakteristický badmintonový míček a složili ho ze slova BAD, což do symboliky vnáší emoce a celé identitě dává rošťácký názor.

Při tvorbě vizuálního stylu bylo nutné myslet i na to, že se objeví na mezinárodních turnajích; musí držet krok s trendy, aby zaujalo mládež a zároveň musí fungovat na veškerých tiskových materiálech, předmětech nebo týmovém oblečení. Výsledkem je multifunkční, vizuálně čistá značka, která bude reprezentovat Český badminton po celém světě.

Ukázka manuálu značkySamolepky s logem Českého badmintonuTaška s potiskem
Branding Tomáš Urbánek
Vizuální styl Pavel Čada
Ve spolupráci se studiem Triple Bang