13. 12. 2023

Web nebo rebranding skoro zadarmo?

Adam Morkus
LinkedIn
šipka vpravo nahoru
Brand strategy, copywriting

Přemýšlíte o novém webu nebo vizuální identitě, ale necháváte to na někdy, protože je to velká investice? Nemusíte. Kousek od vás roste strom, ze kterého si můžete utrhnout pár set tisíc.

[.c-highlighted]Příjem žádostí probíhá od 1. do 29. února 2024, nepropásněte to! Pokud se budete chtít dozvědět o Kreativních voucherech víc, připojte se k online semináři pro žadatele v pátek 26. ledna v 10:00.[.c-highlighted]

Kreativní voucher

Co je Kreativní voucher? 

Dobře. Není to strom a nevisí na něm peníze. Je to Ministerstvo kultury a visí na něm Kreativní vouchery – finanční podpora poskytovaná v rámci Národního plánu obnovy. Ale nemějte strach, žádná byrokracie se nekoná. Stačí vyplnit jednoduchou žádost.

Cílem projektu je zvyšovat atraktivitu a konkurenceschopnost malých a středních podniků, které třeba na kvalitní web často nemají dostatek prostředků. Ministerstvo mluví o katalyzátoru B2B spolupráce, což je dost přiléhavá metafora. 

[.c-highlighted]Pokud má váš podnik méně než 250 zaměstnanců a jeho roční obrat nepřesahuje 50 milionů EUR, s největší pravděpodobností spadá do kategorie malých a středních podniků.[.c-highlighted]

Proč vám o tom všem říkáme? Protože my jsme ti, u kterých můžete svůj Kreativní voucher uplatnit. Účelem získaných financí je pomoct se zvýšením efektivity prezentace vašeho produktu nebo služby. 

To může být právě rebranding, nové webové stránky, design tiskovin nebo třeba strategie značky. Cokoli z toho pro vás v rámci čerpání Kreativního voucheru rádi vytvoříme.

Co všechno si můžete koupit za kreativní voucher

[.c-highlighted]Pokud by pro vás bylo užitečnější vymyslet a rozjet kampaň na sociálních sítích, obraťte se na naše kolegy ze Story TLRS. Jestli potřebujete natočit reklamu, kontaktujte VNV. Pro vývoj vaší webové aplikace jsou tu Make it Run.[.c-highlighted]

150 tisíc korun za pár kliknutí 

Kreativní voucher může pokrýt až 85 % z celkové hodnoty zakázky. Minimálně je to 50 000 Kč, maximálně 150 000. To znamená, že když si koupíte naši práci v hodnotě zhruba 175 000 Kč, zaplatíte jenom 25 000 Kč. Lákavá nabídka, ne? 

Přesná čísla a podmínky letošní výzvy si přečtěte tady.

A co si za Kreativní voucher můžete koupit? 

Řekněme, že za tyhle peníze umíme navrhnout a kompletně zprovoznit běžný web. Podobná částka vám může stačit i na novou strategii značky nebo vizuální identitu od loga až po grafický manuál.

Kdo dřív přijde…

Prostředky programu nejsou nevyčerpatelné. Pokud bude úspěšných žadatelů víc než tisíc, Ministerstvo kultury rozdělí peníze mezi kraje podle počtu obyvatel a o získání podpory bude rozhodovat datum podání žádosti. 

V rámci téhle výzvy můžeme pracovat jenom pro 3 z vás. I proto vás prosíme, abyste nám dali vědět co nejdřív.

Nezaspěte to!

Jak na to? 

Bojíte se byrokracie? Nemusíte. Je to opravdu jednoduché. Zavolejte nám, pobavíme se o prioritách a nabídneme vám řešení – nebo doporučíme to, co by vám mohlo v aktuálním kontextu nejvíc pomoct. 

Když se domluvíme, sepíšeme smlouvu o dílo. Potom se přes e-identitu přihlásíte do Dotačního portálu Ministerstva kultury. Tam se zaregistrujete, vyplníte žádost o dotaci a nahrajete všechny potřebné dokumenty. Jedním z nich bude doklad, že jste oslovili alespoň tři designéry, jejich cenová nabídka a zdůvodnění, proč jste si vybrali toho svého. Hned, co dostanete zelenou, pustíme se do práce. Na tu se sice hodně těšíme, ale prozatím ji přeskočme. 🙂 

Po dokončení projektu vyplníte (opět na Dotačním portálu Ministerstva kultury) žádost o proplacení dotace. K té přiložíte kopii předávacího protokolu, kopii faktury a výpis z účtu, který prokáže, že jste nám ji zaplatili. Všechny dokumenty odešlete a když budou správně vyplněné a kompletní, peníze poletí bez odkladů na váš účet.

Jdete do toho s námi? 

Pokud se domluvíme už teď a budete potřebovat s žádostí pomoct, rádi vás procesem provedeme.

Rádi byste se o celém procesu dozvěděli trochu víc? Přečtěte si Příručku pro zájemce o Kreativní voucher.  

Těšíme se na spolupráci!

Autor

Adam Morkus
Brand strategy, copywriting
LinkedIn