OX Point

OX Point je otevřená doručovací síť, která jako jediná vyrábí své boxy v České republice.

Protože nová značka potřebovala pokrýt celé spektrum marketingové komunikace (od strategie přes sociální sítě až po PR), spolupracovali jsme na projektu se všemi agenturami z naší skupiny Near & Dear.

Vizuální identita
Web
Ukázka webových stránekUkázka příspěvku na sociálních sítích

Facelift loga a vizuální styl

Nová strategie značky mimo jiné odstranila z původního názvu tečku a doplnila ho sloganem „Nejkratší cesta k vaší zásilce.“

Vizuální identitu jsme provázali písmem Urbane a v jednotlivých aplikacích obohatili o vzory postavené na motivu šipky. Symbol OX jsme rozdělili tak, aby šipku akcentoval, aniž by musel obsahovat barevný přechod (což byl hlavní kámen úrazu loga, které značka používala dříve).

VizitkyNávrh poznámkového bloku

Design a vývoj webu na Webflow

Webové stránky v první fázi slouží jako jeden z hlavních B2B touchpointů. Pro jejich vývoj jsme zvolili Webflow, které nám pomohlo najít zlatou střední cestu mezi výkonem, přístupností a vizuální atraktivitou.

Kromě fotografií, které na míru jednotlivým stránkám připravili kolegové z VNV Productions, jsme web oživili interaktivními animacemi.

Redakční systém jsme nastavili tak, aby klientovi co nejvíce usnadnil dlouhodobou správu. Loga partnerů nebo často kladené otázky se tak na základě tagů automaticky distribuují mezi jednotlivé podstránky.

V letošním roce se budeme věnovat rozšíření webu o jazykové mutace pro zahraniční trhy a obsah pro C2C uživatele. Na adrese oxpoint.cz můžete zkontrolovat, jak nám to jde.

Ukázka responzivního designu
Branding Pavel Čada
Webdesign Tomáš Návrata
Art direction Štěpán Landa