Český stolní tenis

Česká asociace stolního tenisu řídí reprezentační složky, organizuje soutěže a činnost mládeže. Na vlastních kanálech informuje fanoušky a hráče, co se v českém ping-pongu právě děje.

Ve spolupráci s TripleBang Agency jsme pro Český stolní tenis vytvořili moderní vizuální identitu. Sjednotili jsme tak všechny značky související s českým ping-pongem pod jeden rozpoznatelný sportovní styl.

Vizuální identita
Web
Hráčka Českého stolního tenisu v tričku s logem asocianceLogo Českého stolního tenisu

Nová identita. Stejný cíl. Vyhrávat!

Nové logo připomíná pingpongový stůl, u kterého stojí vítězící hráč. Můžete v něm ale také vidět dvojici písmen T (značící Table Tennis) vnitřní konturu vlajky České republiky a míček.

Logo jsme vytvořili ve více verzích pro různé výstupy a značky spadající pod Český stolní tenis – základní kruhové, jiné pro reprezentaci, další pro internetové kanály apod.

Celou identitu prostupují výrazné verzálky moderního bezpatkového písma Purista od Tomáše Brousila.

Na novou identitu dnes můžete narazit na akcích pořádaných v rámci Českého stolního tenisu nebo na tričkách hráčů. Promítla se do webů pod hlavičkou ČAST a najdete ji na všech propagačních materiálech.

Animace identityAplikace loga Českého stolního tenisu na trikách, kšiltovkách a plachtěAplikace loga na trikách, kšiltovkách a plachtěVenkovní reklama na zápas ve stolním tenise v novém designu

Microsite jako case study

Vytvořili jsme web, který hravou formou novou identitu představuje veřejnosti.

Popisuje motivaci ke změně, vysvětluje vznik loga a všechny jeho varianty, použité písmo a barvy.

Obsahuje sekci s často kladenými dotazy a také fotografie aplikací nové identity.

Aplikace loga na tričkuAplikace loga na tričku
Brand design Šimon Kořán
Art direction Pavel Čada
Webdesign Denisa Tomanová